پیک کاسپین |  استاندار گلستان با اشاره به اینکه شایسته سالاری و توانمندی اولویت اصلی انتصابات ما بوده است، گفت: ۹۴ درصد انتصابات مربوط به بومیان توانمند بوده است.

پیک کاسپین |  استاندار گلستان با اشاره به اینکه شایسته سالاری و توانمندی اولویت اصلی انتصابات ما بوده است، گفت: ۹۴ درصد انتصابات مربوط به بومیان توانمند بوده است.

علی محمد زنگانه در دیدار با اقشار، احزاب، فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان بندرگز با اشاره به اتحاد، همبستگی و انسجام بین مدیران، نمایندگان و مردم موجب تسریع در اجرای پروژه های استان می شود، اظهار کرد: از مجموع اعتبارات پروژه های عمرانی سفر رییس جمهور، ۴۰۳ میلیارد تومان مصوبه برای بندرگز به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه  ۳۳۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرین برای شهرستان بندرگز تصویب شده است، افزود: پس از تصویب، گام دوم‌تلاش ما متمرکز بر اجرایی شدن تمامی این مصوبات و رفع مشکلات شهرستان و استان شده است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه متاسفانه مشکلات زیادی از گذشته و سالهای متمادی در سطح استان و شهرستان بندرگز وجود دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه استان ما به دلیل برخی سیاست زدگی ها و غفلت های بزرگ توسعه ای دهها سال از قطار توسعه و پیشرفت جا مانده و امروز باید با صبور ی و همدلی از فرصت حمایت دولت بهره کافی را ببریم.

زنگانه از ایجاد جاده ساحلی بندرگز تا چارقلی برای رونق گردشگری با رفع معارضات خبر داد و گفت: مقرر شده فرمانداران با چاه های غیرمجاز خصوصا چاه های در حریم چاه های آب شرب برخورد و اقدام به مسدود کردن آنها کنند و همه اینها به توسعه و رفع مشکلات شهرستان بندرگز هم کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۴ درصد انتصابات استان با بهره گیری از نیروهای توانمند بومی بوده است، ادامه داد: دولت به دنبال بن بست شکنی در گلستان است و نمونه آن اقدامات در حال اجرا در خلیج گرگان و جزیره آشوراده است.