پیک کاسپین | همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس با حضور مسئولان کشوری و استانی در چالوس انجام شد.

پیک کاسپین | همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس با حضور مسئولان کشوری و استانی در چالوس انجام شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اجتماعی گفت: در مانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال در مدت زمان ۲۴ ماه افتتاح و تجهیز می‌شود.

میر هاشم موسوی در آیین کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس اظهار داشت: رویکرد دولت محترم هم فقط و فقط خدمت رسانی به مردم است و در بخش درمان تامین اجتماعی تمام برنامه ریزی ها بر همینن اسااس انجام می شود.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۵هزار تخت بیمارستان راه اندازی شده و۵۰هزارتخت بیمارستانی در حال اجراست.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور بیان داشت: اتمام پروژه های در حال احداث این سازمان که بالغ بر ۵۷ پرووژه است در اولویت بوده و با پیگیری های مستمر روند احداث آنها شتاب گرفته است.

نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: من و دیگر نماینده های مجلس شورای اسلامی از عملکرد آقای موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در حوزه های مختلف رضایت کامل داریم

محمد علی محسنی بندپپی بیان داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر در حوزه درمان به غرب استان دارد توجه میشود اما با توجه به جمعیت شناور غرب استان انتظار میرود توجه ها بیشتر شود.

وی ادامه داد: انتظار میرود در اینده نزدیک شاهد افزایش تخت های بیمارستانی در حوزه تامین اجتماعی باشیم.

امام جمعه چالوس نیز در این مرایم بیان داشت: مازندران خدمات ملی ارائه میدهد اما نگاه ها به این استان فقط استانی است که نیاز است در حوزه تامین اجتماعی این نگاه تغییر و بر اساس حوزه گردشگری دیده شود.

حجت الاسلام سید داود موسوی بیان داشت: با جذب سرمایه گذاریهای جدید بدنبال خدمات رسانی به مردم در حوزه درمان و بازنشستگان عزیز هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران نیز در این مراسم گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالووس در زمینی بمساحت چهار هزار و سیصد متر و زیربنای ۷۲۵ متر دارای درمانگاه تخصصی در حوزه گوش و حلق بینی . دندانپزشکی و رشته های دیگر میباشد.

کاظمی نیا افزود : انتظار میرود با تزریق بودجه از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور شاهد بهره برداری هرچه زودتر این پروژه در غرب مازندران باشیم.

در استان مازندران تعداد بیمه‌شدگان اصلی بیمه‌پرداز سازمان تأمین‌اجتماعی بیش از ۶۹۱ هزار نفر و همچنین تعداد مستمری‌بگیران اصلی تأمین‌اجتماعی بالغ بر ۲۱۲ هزار نفر است.
سازمان تأمین‌اجتماعی در استان مازندران ۲۸ شعبه اصلی، ۱۳ کارگزاری و ۴ شعبه اقماری را برای ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این استان سازماندهی کرده است.
در بخش درمان نیز ظرفیت‌های ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان مازندران در بخش درمان مستقیم یا درمان ملکی ۱۹ مرکز، مشتمل بر شامل ۵ بیمارستان، ۳ پلی‌کلینیک، ۶ مرکز درمانگاهی تخصصی و ۵ مرکز درمانگاهی عمومی است. تعداد پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی در این استان نیز ۲۴۸۹ مورد است که پاسخگوی بخشی از نیازهای درمانی بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان هستند.
گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و ۴۰۳ بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.