پیک کاسپین | شهردار رشت با اشاره به آغاز اجرای فاز عملیاتی طرح میثاق رشت گفت: بازدیدهای میدانی پیمانکاران به منظور اجرای پروژه‌های طرح میثاق آغاز شده و پیمانکاران برای تجهیز کارگاه نیز وارد عمل شدند.

پیک کاسپین | شهردار رشت با اشاره به آغاز اجرای فاز عملیاتی طرح میثاق رشت گفت: بازدیدهای میدانی پیمانکاران به منظور اجرای پروژه‌های طرح میثاق آغاز شده و پیمانکاران برای تجهیز کارگاه نیز وارد عمل شدند.

رحیم شوقی در نشست بررسی اجرای پروژه‌های طرح میثاق در دفتر شهردار رشت با بیان اینکه در مجموعه شورا و شهرداری رشت همدلی و پشتیبانی خوبی برای اجرای طرق میثاق وجود دارد، اظهار کرد: اعضای محترم شورای رشت و در رأس ریاست شورا، حمایت بسیار خوبی از اقدامات طرح‌های شهرداری رشت انجام می‌دهند و این همراهی منجر به تسریع در پروژه‌ها و رفع موانع پیش رو شده است.

وی با بیان اینکه تعاملات درون سازمانی و فرادستگاهی اتفاقات خوبی را رقم می‌زند، افزود: یقیناً نتایج این همراهی در بهبود وضعیت زندگی شهروندان نیز تاثیرگذار است.

شهردار رشت با تأکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری با دیگر دستگاه‌ها نیز در بهترین شرایط تعاملی قرار دارد، بیان کرد: بازدیدهای میدانی پیمانکاران به منظور اجرای پروژه‌های طرح میثاق آغاز شده و پیمانکاران برای تجهیز کارگاه نیز وارد عمل شدند.

شوقی با اشاره به اینکه با تعاملات ایجاد شده اجرای این پروژه نیز با سرعت در دست انجام است، افزود: با اجرای آن بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی رشت برطرف می‌شود و امیدواریم تا تداوم تعاملات ما بین دستگاه‌ها و مجموعه مدیریت شهری رشت که به تسریع در اجرای پروژه‌های درون شهری می‌انجامد.

عدم مدیریت یکپارچه شهری موجب تعلل در اجرای پروژه‌ها می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشتنیز در این نشست با اشاره به اینکه فقدان مدیریت یکپارچه شهری منجر به بروز مشکلات و ناهماهنگی‌ها می‌شود اظهار کرد: سازمان‌ها بر اساس تدابیر خودشان امورات را انجام می‌دهند و این مسئله چالش‌ها و مشکلاتی در روند اجرای پروژه‌ها رقم می‌زند.

محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه این نشست باهدف ایجاد تعامل در راستای اجرای پروژه طرح میثاق برگزار شده است، افزود: باید مشکلات را به حداقل برسانیم و اجازه ندهیم تا عدم مدیریت یکپارچه شهری در مسیر اجرای پروژه‌ها تعلل ایجاد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید به اینکه هشت پروژه طرح میثاق برای مجموعه مدیریت شهری رشت بسیار حائز اهمیت است، گفت: شهروندان رشت نیز منتظرند تا هر چه سریعتر اجرای این پروژه ها آغاز و تاثیرات آن را در شهر ببینند.

پیشرفت طرح‌های عمرانی در گرو تعاملات است

محمدتقی مهدی‌زاده مدیر عامل توزیع برق گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تعاملات ما بین دستگاه‌ها منجر به رفع مشکلات شهروندان می‌شود، اظهار کرد: پیشرفت طرح‌های عمرانی در گرو تعاملات است.

وی با بیان اینکه همواره تلاش کرده ایم تا همکاری‌های لازم را با دیگر مجموعه ها و دستگاه‌ها داشته باشیم افزود: شهردار و ریاست شورای رشت از افراد شناخته شده در رشت هستند و باید بگویم طی این مدت نیز اقدامات خوبی در شهر مشاهده کردیم.

مدیر عامل توزیع برق گیلان با اشاره به اجرای پروژه‌های طرح میثاق، بیان کرد: مجموعه توزیع برق شهرستان رشت همکاری های لازم را در راستای اجرای این پروژه با مجموعه مدیریت شهری دارد و تلاش می‌کنیم تا هیچ وقفه‌ای در این مسیر ایجاد نشود.