پیک کاسپین | معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر عزم قاطع دولت برای مقابله با زمین خواری در غرب استان تاکید کرد.

پیک کاسپین | معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر عزم قاطع دولت برای مقابله با زمین خواری در غرب استان تاکید کرد.

 ‬ ‏روح الله سلگی در‬ جمع‬ مدیران‬ غرب‬ استان‬ با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر ارتباط با مردم ادامه داد: تقویت ارتباط مدیران با مردم راهبرد حکمرانی در نظام اسلامی است. ‏

این مسئول اظهار کرد: مدیرانی که خود را بی نیاز از ارتباط با مردم بدانند شایستگی حضور در دولت سیزدهم را ندارند. ‏

وی با اشاره به معضل زمین خواری در غرب استان لزوم مقابله با این پدیده مذموم را یادآور شد و با تاکید بر نقش مهم فرمانداران در این ارتباط افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی باید با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های مسئول با پدیده زمین خواری قاطعانه برخورد کنند.

‏سلگی با تاکید بر عزم قاطع مدیریت ارشد اجرایی مازندران در برخورد اصولی با زمین خواری و مظاهر فساد اظهار کرد: کسانی که با فساد به امید مردم ضربه می‌زنند در پازل بن سلمان بازی می‌کنند. ‏

وی از رسیدگی‌های مسئولانه به برخی از پرونده‌های مهم فساد در مازندران خبر داد و افزود: بزودی اخبار امید بخشی از چگونگی مقابله با پرونده‌های زمین خواری و فساد در استان اطلاع رسانی خواهد شد.

سلگی، مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی دانست و افزود: وظیفه اساسی مدیران تقویت امید در مردم و تکلیف گرایی در برابر انقلاب است. ‏

وی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در حل چالش‌های بنیادی کشور یادآور شد: رهانیدن کشور از شرایط بحرانی و پیشتازی در عرصه‌های پیشرفت نتیجه نوع نگاه اطمینان بخش دولت سیزدهم به ظرفیت‌های قانونی و توانایی داخلی است.

سلگی اظهار کرد: موفقیت دولت در کاهش تورم نقطه‌ای مبین روش اصولی مدیریت اقتصادی است.

این مسئول تشدید کینه توزی و عداوت کشورهای غربی با کشورمان را ناشی از موفقیت دولت سیزدهم در عبور از مشکلات دانست افزود: دولت سیزدهم نشان داد که کشور به رغم وجود مشکلات با بن بست مواجه نیست.

معاون استاندار مازندران خاطر نشان کرد: تحقق اهداف آرمانی کشور در مسیر توسعه نیازمند تقویت باورهای اعتقادی و اتحاد ملی و انسجام میهنی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با تاکید بر مزیت‌های ممتاز این استان در روند توسعه پایدار افزود: افق برنامه ریزی دولت سیزدهم در مازندران رشد اقتصادی ۸ درصدی و رفع گره‌های کور توسعه این استان است.