پیک کاسپین| نماینده مردم تنکابن رامسر ، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : سیاست گذاری در سطح ملی، استانی و شهرستانی باید مدون و مشخص و اراده های ما هم شفاف و مسلم باشد.

پیک کاسپین| نماینده مردم تنکابن رامسر ، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : سیاست گذاری در سطح ملی، استانی و شهرستانی باید مدون و مشخص و اراده های ما هم شفاف و مسلم باشد.

به گزارش ایرنا، سید شمس الدین حسینی روز پنجشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری غرب مازندران در تنکابن افزود : ما تنکابن و رامسر و عباس آبادی نخواهیم داشت الا مازندرانی آباد داشته باشیم و مازندرانی آباد نخواهیم داشت مگر ایرانی آباد داشته باشیم.

وی اظهارداشت: در واقع تامین منابع مالی امروز یک مصیبت است و برگزاری این همایش ها نیز می تواند اقداماتی خوبی را برای برطرف کردن این نیازهای مناطق رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر آنچه گریبان مردمان و در واقع ملک ما گرفته است مساله اقتصادی است به طور مثال در دهه ۹۰ به طور کلی رشد اقتصادی ایران به طور متوسط هشت دهم درصد بود یعنی آنچه نگرانی را عمق می بخشد این است که رشد سرمایه گذاری منفی شده است.

حسینی خاطرنشان کرد : اما در ۱۴۰۰ نیز با کمتر شدن شیوع ویروس کرونا یک مقدار رشد سرمایه گذاری بهتر شده اما اتفاق خاصی هنوز نیفتاده است و برگزاری این نظیر این همایش ها را باید به فال نیک گرفت و برای تحقق مفاد این همایش با هدف عملیاتی شدن توجه ویژه بشود.

وی بیان کرد: تشکیل کنسرسیوم آزادراه چالوس به رامسر با حضور هفت بانک توسط هیات دولت مصوب شده است که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود . انتقال آب از دو هزار به سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان که مصوب سفر رییس جمهور می باشد، در دستور کار قرار دارد که مطالبه مهم ما از دولت است.

نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :مرز هوایی شدن فرودگاه رامسر توسط کمیسیون مرز دولت تایید شده است که در انتظار مصوب هیئت دولت هستیم . طرح احداث دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران یک اقدام مناسب از سوی دولت بوده است هرچند برخی مواقع با رفتارهایی مواجه می شویم که نتیجه ای جز درجا زدن نخواهد داشت هرچند این موانع برداشته می شوند.

نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی تصریخ کرد: امروز با توجه اساسی که دولت سیزدهم به حوزه کسب و کارها داشته و با اصلاح مواد یک و هفت اصل ۴۴ قانون اساسی در کمیسیون مربوط مجلس در بحث تصویب مجوزهای کسب و کارها برای اولین بار اگر مدیر نهادی مجوز برای سرمایه گذار صادر نکند مجرم شناخته می شود و این اتفاق بسیار عالی است.

وی با اشاره به تامین آب حوزه انتخابیه اش تصریح کرد : هم اکنون در تامین آب شرب شهرستانهای تنکابن ، رامسر و عباس آباد با مشکل مواجه هستیم و ۱۰ شهر منطقه دارای تنش آبی هستند که قرار است با انتقال آب از منطقه دو هزار تنکابن به این سه شهرستان برای افق ۲۰ سال آب آنها تامین بشود.