پیک کاسپین | نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محبت به اهل بیت (ع) دارای نشانه هایی از جمله عزاداری، خدمت به زوار و اطاعت و حمایت از ولایت است.

پیک کاسپین | نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محبت به اهل بیت (ع) دارای نشانه هایی از جمله عزاداری، خدمت به زوار و اطاعت و حمایت از ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم عزاداری موکب باب الحوائج شهرستان نور در مشهد مقدس با بیان اینکه محبت نشانه دارد که یکی از آن‌ها عزاداری و خدمت به زوار است، گفت: محبت باید دو پیوست مهم به‌نام‌های حمایت و اطاعت داشته باشد.

وی ضمن حضور در موکب باب‌الجواد (علیه السلام) هیئت باب الحوائج شهرستان نور در مشهد مقدس، از زحمات این هیئت که با یک همت بسیار بالا و با جمعیت زیاد خدمات‌دهی خوبی را هم در عتبات و هم مشهد مقدس داشتند، تشکر کرد.
وی با اشاره به روایتی، افزود: انسان در روز قیامت با هر کسی که دوستش دارد محشور می‌شود، براساس همین حدیث امیدواریم که کسانی که به عشق اهل بیت (ع) تلاش می‌کنند همراه با ائمه اطهار (ع) محشور شوند.
آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه محبت نشانه دارد که یکی از آن‌ها عزاداری و خدمت به زوار است، گفت: البته محبت باید دو پیوست مهم به‌نام‌های حمایت و اطاعت داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: چنانچه به اهل بیت (ع) علاقه داشته باشیم اما به میدان نیاییم فایده‌ای ندارد، خوشبختانه امروز ملت ایران حمایت خودشان را از اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند.
این مسئول این انقلاب را شعله‌ای از محبت مردم نسبت به دین دانست و یادآور شد: پیوست بعدی اطاعت است و در زندگی باید از اهل بیت (ع) و قرآن اطاعت کنیم، نمی‌توان بگوئیم اهل بیت (ع) را دوست داریم اما حجاب و نماز برایمان مهم نیست.
وی در پایان با تاکید بر اینکه پس حمایت و اطاعت دو پیوست اساسی برای محبت است، اذعان داشت: امیدواریم این زیارت‌ها و عزاداری‌ها محبت‌های ما را پررنگ‌تر کند.