پیک کاسپین | استاندار مازندران گفت: عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برای مدیریت خدمات سفرهای نوروزی در این استان رضایت مسافران این استان را در پی داشت که این مهم حاصل تلاش شبانه‌روزی مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

پرینت خبر
پیک کاسپین | استاندار مازندران گفت: عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برای مدیریت خدمات سفرهای نوروزی در این استان رضایت مسافران این استان را در پی داشت که این مهم حاصل تلاش شبانه‌روزی مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

مهدی یونسی رستمی در بازدید سرزده از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران مستقر در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با ابراز رضایت استاندار مازندران از فعالیت این ستاد اظهار کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های نوروزی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان در این استان قابل تقدیر است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر با مثبت ارزیابی‌کردن فعالیت‌های ستاد و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در یک ماه اخیر افزود: این ستاد در این مدت با تلاش مستمر و شبانه‌روزی همه دستگاه‌های عضو و با کسب درصد بالای رضایت‌مندی گردشگران نمره قابل‌قبولی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه‌ها و نمایشگاه‌های متنوعی در استان برپا شده و نظارت مستمر بر فعالیت‌ این واحدها نیز برقرار است که با ارزیابی صورت‌گرفته، شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری مازندران هستیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای مدیریت ترافیک در استان نیز خاطرنشان کرد: با اجرای ۲ طرح جاده‌ای و اصلاح مسیر در نشتارود و عباس‌آباد بار ترافیکی غرب استان روان شد و در ۱۵ نقطه شناسایی شده محورهای استان نیز که ترافیک زیادی داشت با برنامه‌ریزی‌های لازم فضای کافی برای پارکینگ در نظر گرفته شد.

استاندار مازندران با تأکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: باتوجه‌به حضور سالانه ۲۰ میلیون گردشگر، ارتقای خدمات نوروزی یک ضرورت است و خوشبختانه امروز خدمات در حد بسیار مطلوب و فراتر از انتظار دیده می‌شود.